Hayvanlar ve Doğa, Belgesel Serisi
Kâşif Bertie Gregory, arıların gizli dünyasını ortaya çıkararak dünyadaki gıdaların tozlaşmasındaki hayati rollerini ve şaşırtıcı zekâlarını gözler önüne seriyor.
National Geographic Kaşifi Bertie Gregory, gezegenin en önemli hayvanlarından olan arıların olağanüstü yaşamlarını keşfe çıkıyor. Üç yıl boyunca özel kameralar, tek bir kovanın gizli dünyasına eşsiz bir pencere aralıyor. Dünyadaki gıdaların üçte birinin tozlaşmasını sağlayan 20.000'den fazla arı türünün şaşırtıcı mimarisi, zekâsı ve sırları bu dizide açığa çıkıyor.