In Her Shoes
Geçmişte birbiriyle çatışmış iki öksüz kız kardeş; daha sorumsuz ve flörtöz olan kardeşin, diğerinin erkek arkadaşıyla yatmasıyla ilişkilerini koparır. Ancak sonunda sahip olduklarını hiç bilmedikleri bir büyükannenin yardımıyla barışırlar.
Flörtöz, tuhaf parti kızı Maggie (Cameron Diaz) ve sade, güvenilir avukat Rose (Toni Collette); kız kardeş, en iyi arkadaş ve 41 numaralı ayakları ve bazı aile sırları dışında pek bir ortak noktaları bulunmayan acımasız rakiplerdir. Yürekleri parçalayan bir şekilde araları açıldıktan sonra, ortak noktalarından birinin de tanımadıkları büyükanneleri (Shirley MacLaine) olduğunu öğrenirler. Birbirleriyle ve kendileriyle barışmak için engebeli bir yolda birlikte ilerlerler.