Time Switch
Paz, Agua-Marinha kasabasına gelen, orada yerel bir aktivistle çatışan ve saldırgan hareketlerde bulunan benmerkezci bir sosyal medya fenomenidir. Bundan tam yüz sene önce 1922'de Agua-Marinha'da yaşayan Cecilia, ailesinin ölümünden sonra zorla evlendirilmektedir - bu onun istemediği bir hayattır-. Evren iki kadına da bir çıkış yolu sunar ve gizemli bir şekilde birbirlerinin bedenlerini değişirler.
Bu Brezilya dizisinde benmerkezci Paz, Brezilya'nın 2022'deki en ünlü sosyal medya fenomenidir ama bu onu tatmin etmez. Kadınların daha güçlü olması adına en çok uğraşan kasabalardan biri olan küçük sahil kasabası Agua-Marinha'ya gider, orada yeni sosyal medya fenomenleri eğitmek için "Paz'ın Sarayı"nı açmayı planlamaktadır. Ama Maria'nın önderliğinde Agua-Marinha'nın kadınları, Paz'ın halihazırda kültür merkezi olarak kullanılan bir alanı ele geçirme planına karşı çıkar. Paz ve Maria arasındaki bir tartışma gizlice kaydedilip viral olunca, Paz saldırgan dili nedeniyle "dışlanır". Aynı kasabada 1922 yılında, bir yazar zor bir durumun içinde kalmıştır. Cecilia - bir yazar ve zengin bir ailenin varisidir-, ailesi bir yangında öldükten sonra vaftiz ebeveynlerinin yanına taşınmak zorunda kalır. Daha da kötüsü, lezbiyen olmasına ve sosyete hanımı olma ya da anne olma arzusu olmamasına rağmen, vaftiz ailesinin henüz büyüyememiş oğlu Pedro ile zorla evlendirilmeye çalışılır. Aralarında yüz yıl olan bu iki kadın, özgürlük ve mutluluk arayışı içinde çaresizce yaşadıklarından kaçmak istemektedir. Evren onlara yardım etmeye karar verir: gizemli bir şekilde bu iki kadın zamanda yolculuk yapar ve bir sabah birbirlerinin bedenlerinde uyanır. Sonra farklı zamanların sorunlarıyla ve harikalarıyla karşılaşırlar ve bu onların bulundukları yerlere göre kadın sorunlarını yeniden düşünmelerine ve dünyada yeni rollere bürünmelerine neden olur.
Paz viral olan bir videodan sonra dışlanır. 100 yıl gerideki Cecilia ise evlilikten kaçmaya çalışır.
Cecilia 2022'nin konforunu ve özgürlüğünü yaşarken, Paz 1922'deki hayatı anlamakta zorlanır.
Cecilia 2022'de Paz'ın planlarından saparken, Paz 1922'de etkileme yeteneğini kullanmaya çalışır.
2022'de Cecilia gerçek kimliğini açıklarken, 1922'de Paz bazı gizemli olayları çözer.
2022'de Luiza, Cecilia'yı hesaplardan engellerken 1922'de Paz, Bertha hakkındaki gerçeği öğrenir.
2022'de Cecilia ve Maria'nın ilişkisi sonra ererken 1922'de Paz, Mauricio'nun suçunu ortaya çıkarır.
2022'de Luíza ve Gui, Cecília'yı bir yaşam merkezine yatırır; 1922'de Paz, Maurício'yu ifşa eder.
2022'de Cecilia 1922'ye dönmeye çalışırken, Paz, Mauricio'nun gazabıyla yüzleşir.