Mucizevi Tokyo: YILDIZ GÜCÜ
Kagami, Yıldız Gücü'nün yeni bir süper kötüyü durdurmasına yardım için Marinette’i Tokyo’ya götürür. Ancak Marinette, Japonya’ya yapılan bu yolculuğun arkasında arkadaşının söylemediği başka bir neden olduğunu kısa sürede fark eder.
Uğur Böceği Tokyo’ya gittiğinde, Kagami’nin eski arkadaşları ve Japon süper kahraman ekibi Yıldız Gücü üyeleri olan Miki ve Kazuno ile yeniden bir araya gelir. Kahramanlar birlikte, şehri kaosa sürüklemek isteyen yeni bir süper kötüyü durdurmak için güçlerini birleştirir. Bu yolculuk sırasında Marinette, Kagami ile birlikte vakit geçirirken, arkadaşının geçmişine dair bilmediği pek çok şey olduğunu keşfeder.