Marvel Rising: Operation Shuri
Gizli Savaşçılar’ın hayatları kendilerine atanan son görev sebebiyle alt üst olur: Wakanda'nın Veliaht Prensesi Shuri'ye sıradan bir ergen olmanın nasıl bir şey olduğunu gösterin.
Gizli Savaşçılar’ın hayatları kendilerine atanan son görev sebebiyle alt üst olur: Wakanda'nın Veliaht Prensesi Shuri ile vakit geçirin ve ona sıradan bir ergen olmanın nasıl bir şey olduğunu gösterin. Ama gezegendeki en zeki ve ünlü insanlardan biri söz konusu olunca, hiçbir şey sıradan değildir.