Belgeseller, Hayvanlar ve Doğa
Dünya çapında köpekbalığı saldırılarının sayısı arttığı için Köpekbalığı Sörfçüye Karşı, inanılmaz, kameralara yakalanmış karşılaşmalar ve kurbanlarla yapılan röportajlar aracılığıyla en üzücü köpekbalığı ve sörfçü hikayelerinden bazılarını yeniden yaşamak için dünyanın dört bir yanında köpekbalığı istilasına uğramış sörf noktalarını ziyaret eder. Deniz biyologları Ryan Johnson ve Dr. Stephen Kajiura’nın sezgileriyle bu özel program, kesin olarak şu soruya cevap vermeyi amaçlamaktadır: Gerçekten tehlikede miyiz?