"Çitalar" diye bilinen, en iyi arkadaşlar olan Galleria, Chanel, Dorinda ve Aqua'dan oluşan grup, uluslararası bir müzik festivalinde sahne almak için İspanya'nın Barselona kentine doğru yola koyulduklarında, hayatlarının fırsatını yakalarlar. Diğerleri başka şeylerle meşgulken (alışveriş gibi), Galleria, kazanma şansları olmasını umuyorlarsa, kızların dikkatini yeniden toplamalıdır.