U2’nun Bono’su ve the Edge Dave Letterman’le birlikte Dublin’e dönüp müzisyen ve arkadaş olarak birlikte yolculukları üzerine derinlemesine bir sohbete dalarlar. Bu program daha önce görülmemiş çekim ve röportajları gösterirken onların şarkı yazma süreçlerini ve en sevilen şarkılarının arkasındaki ilhamın ayrıntılarını gözler önüne seriyor. Morgan Neville tarafından yönetilen bu film, rock and roll tarihinin en olağanüstü arkadaşlıklarından birinin hikâyesi.
2020 yılındaki tam kapanma esnasında, Bono ve Edge çok iyi bilinen şarkılarından birçoğunu gözden geçirdi ve bugünün dinleyicisi için yeniden kaydetti. Şarkılar ortaya çıktığında, Bono, Dave’i Dublin’e, ikiliyi ziyaret edip O’Connell Caddesi’nin en işlek yerindeki eski Ambassador Sinema binasındaki özel bir gösteriye davet etti. Bu, bir seyahat macerası ve rock and roll tarihinin en olağanüstü arkadaşlıklarından birinin hikâyesi olan ve Morgan Neville’in yönetmenliğini yaptığı bir konser filmidir.