Private Practice
Grey’s Anatomy'nin kardeş dizisinde, cerrah Dr. Addison Forbes Montgomery, Derek “McDreamy” Shepherd'ın eski karısıdır. Hayatına yeni bir anlam katmak isteyen Addison, Seattle Grace Hastanesi'nden ayrılır ve California'daki Oceanside Wellness Group'ta tıp okulundan doktor arkadaşları Naomi ve Sam Bennett ile çalışmaya başlar. Yeni boşanan Bennett çifti, genç kızları Maya’nın ve sahip oldukları sağlık merkezinin hatırına medeni olmaya çalışmaktadırlar. Addison ile grubun alternatif tıp uzmanı Pete Wilder arasında bir elektriklenme olur. Addison, onun karısının yasını tutmakta olan bir dul olduğunun farkında değildir. Psikiyatr Violet, çocuk doktoru Cooper ve ebelik öğrencisi, resepsiyoncu Dell de diğer çalışanlardır. Yerel hastaneden Charlotte, grubun tıp yaklaşımını sıra dışı bulur ve onaylamaz. Addison'ın önünde yeni bir şehrin zorlukları, yeni yaşam tarzı ve yeni bir tıp yaklaşımı vardır.