Big Sky
Özel dedektifler Cassie Dewell ve Cody Hoyt, Hoyt'un görüşmediği eşi, eski polis Jenny Hoyt ile güçlerini birleştirip Montana'daki uzak bir otobanda bir kamyoncu tarafından kaçırılan iki kız kardeşi aramaktadırlar. Bölgede ortadan kaybolan başka kızlar da olduğunu öğrendiklerinde başka bir kadın kaçırılmadan önce katili durdurmak için zamanla yarışmak zorunda kalırlar.