The Superfantastic Story of Balão
1980'ler Brezilya'sında sevimli bir kız, kadife sesli utangaç bir çocuk, ünlü bir hırsızın vârisi ve ünlü bir Brezilyalı müzisyenin oğlu bir araya gelerek Balão Mágico adlı çocuk grubunu oluşturdu. En meşhur oldukları dönemden 40 yıl sonra eski üyeler Simony, Tob, Mike ve Jairzinho, grubun ilgi odağı olduğu yıllardaki eğlenceli ve renkli hayatının gizli kalan yönlerini konuşmak için yeniden bir araya geliyor.