Müzede Bir Gece: Kahmunrah’ın Yükselişi
“Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again”'de Nick Daley, Amerikan Doğa Tarihi Müzesi'nde gece bekçisi olarak babasının izinden gider. Güneş battığında her şeyi canlandıran antik tableti bilmektedir ama çılgın hükümdar Kahmunrah kaçınca müzeyi kurtarmak Nick'e düşer.
“Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again,” popüler bir film serisinden esinlenen yepyeni bir macera çizgi filmidir. Nick Daley'nin yazın yapacağı, Amerikan Doğa Tarihi Müzesi'ndeki gece bekçiliği işi herhangi bir lise öğrencisi için zorlayıcı bir iştir. Neyse ki Nick, babasının izinden gitmekte ve müzenin, güneş battığında her şeyi canlandıran antik tabletini bilmektedir. Nick, Teddy, Sacagawea ve Rexy de dâhil olmak üzere, eski dostlarını görmekten memnundur. Ama çılgın hükümdar Kahmunrah, Mısır'ın yeraltı dünyasının kapılarını açıp Ölüler Ordusu'nu salıverme planlarıyla kaçınca kaçık hükümdarı durdurup müzeyi kurtarmak Nick'e düşer.