Percy Jackson & The Olympians: The Lightning Thief
Eğitim aşamasındaki tanrılar için özel bir kampa getirilen 17 yaşındaki yatılı okul kaçkını, Poseidon'un yarı-insan oğlu olduğunu keşfetmesiyle, yanına koruyucu bir satir ve Atena'nın kızını alarak ülke çapında bir yolculuğa çıkar. Amacı, kaçırılan annesini kurtarmak, Zeus'un çalınan şimşeğini geri getirmek ve tanrılar arasında çıkacak ölümcül bir savaşa engel olmaktır.