Call My Agent Berlin
Yıldızlar, drama ve entrikanın gündelik hayatın parçası olduğu Stern Yetenek Ajansı'na hoş geldiniz. Kurucusunun ölümünden sonra çöküş riskiyle karşı karşıya kalan ajans, yalnızca yeni yetenekler keşfederek, eski yıldızları tutarak ve zekice anlaşmalar yaparak hayatta kalabilir. Sahne arkasında menajerler, hem müşterileri hem de kendi gelecekleri için tutkuyla mücadele ederler.
Yıldızlar ve dramanın adeta el ele yürüdüğü Stern Yetenek Ajansı'na hoş geldiniz. Ülkenin en başarılı oyuncu ajansının geleceği için menajerler kıyasıya savaşır. Kurucu Richard Stern'in ani ölümünün ardından ajans, iflasın eşiğine gelir. Şimdi mesele yeni yetenekler bulmak, yıldızları ellerinde tutmak ve yeni anlaşmalar yapmaktır yoksa her şey kaybedilecektir. Gerçek şöhretler koridorlarda yürürken sahne arkasında ise menajerler savaşı vardır. Onlar stratejist, kriz yöneticisi ve işin beynidirler ve müşterileri için her şeyi riske ederler. İş ve özel hayatın ayrılamaz olduğu bu yerde aşk, ihanet, aile ve dostluk tehlikeli bir kokteyle dönüşür. Her zafer, ya yükselişe giden bir adım ya da çöküşe biraz daha yaklaşmaktır.