Full-Court Miracle
Lamont Carr'ın (Virginia Üniversitesi ACC Şampiyonası, 1976) hayatından esinlenen Full-Court Miracle, bir grup Yahudi okulu öğrencisi tarafından galibiyetsiz basketbol takımlarına koçluk yapmaya ikna edilen eski bir kolej basketbol yıldızının kültürler arası, manevi bir hikayesidir. Çocuklar ayrıca Yahuda ve Makabilerin mucizevi Hanuka hikayesini inceleyip Lamont ile Yahuda arasında benzerlikler bulduklarında onun Yahudi kahramanın bir enkarnasyonu olduğuna ikna olurlar. Azim, takım çalışması, hayallerin peşinde koşma, inanç ve ışığın mucizesinin önemi, koç ve genç takım şampiyonluk maçı gününe doğru ilerlerken, heyecan verici bir şekilde sunulur.