İrlandalı'nın Şansı
Kyle, altın küpü tılsımını kaybettiğinde, aslında yarı leprikon olduğunu fark eder. Tüm leprikonları kontrol etmeden önce, tılsımı çalan hırsızı bulmalıdır. Hırsızı ararken, şansını yaratma yeteneğine sahip olduğunu keşfeder.
Kyle, kendisine olağanüstü şans getirmesi için altın çömlek tılsımına güvenirdi. Ancak tılsımı çalınır ve böylece, geçmişiyle ilgili bir gerçeği keşfeder: Kyle, yarı leprikondur. Kyle, tüm leprikonların kontrolünü ele geçirmeden önce, tılsımını çalan karizmatik hırsızı yenmek için zamana karşı yarışmaya başlar. Bu süreçte, Kyle, kendi şansını yaratma yeteneğine sahip olduğunu öğrenir.