The French Mans
Bir yanlış anlaşılmadan sonra, iki ezik, Vincent Piquet ve Alban Burne, kendilerini boylarını aşan ve organize suç dünyasına iten bir davanın içinde bulurlar. Çılgın ve kaotik bir kovalamaca başlar. Bir dizi tehlikeli durumdan geçerek, çekişmeyi hiç bırakmadan canlarını kurtarmak için her şeyi yapacaklardır.
Otuzlu yaşlarında olan Vincent Piquet, Meurthe-et-Moselle belediye ajansında çalışmaktadır. Aynı zamanda patronu olan kız arkadaşı Louise onu yeni terk etmiştir. Kırk beş yaşındaki Alban Burne, hâlâ annesiyle birlikte yaşamaktadır ve binada postaları teslim etmektedir. Bir sabah, bir yanlış anlaşılmanın ardından Vincent ve Alban kendilerini organize suç dünyasına iten inanılmaz bir kamu davasının ortasında bulduklarında sıkıcı hayatları sarsılır. Vincent bu dünyadan uzak durmayı tercih ederken aksiyon filmlerini seven Alban bunun parçası olmak için can atmaktadır. Sıradan kahramanlarımız çılgın bir yarışın içine çekilir. Siyasi ve parasal bir skandalın tehdidi altındaki kasabalarını ve kendi canlarını kurtarmak için uyumsuz karakterlerine rağmen bir arada kalmaları gerekecek.