İçlerinden birinin ödünç aldığı pahalı bir gitar ortadan kaybolunca genç müzisyenler Ian, Andy, Dario ve Ciro bir restoranda tesadüfen tanışır. Birlikte gitarı bulup sahibine teslim etmenin bir yolunu bulmaları gerekmektedir. Bunu başarmak için birbirlerini hiç tanımıyor olsalar da Miami’de ünlü bir erkek grubu olmak zorundadırlar.
Ian, Andy, Dario ve Ciro restoranda çıkan bir kavgada tesadüf eseri tanışır. Kendilerini hiç beklemedikleri bir vakayla karşı karşıya bulurlar. Pahalı bir gitar ortadan kaybolur ve dördü, gitarın sahibi içlerinden birinin gitarı habersiz ödünç aldığını fark etmeden gitarı bulmak zorundadır. Bunu başarmak için bu yetenekli müzisyenlerin Miami’deki müzik dünyasında başarılı bir grup kurması gerekecektir. Görüş farklılıkları ve ihanetler ortaya çıkınca benzersiz bir melodi arayışları onları bir arada tutacak ortak nokta olacaktır.
Ian, Andy, Dario ve Ciro’nun yaşamları, bir müzik gösterisi ve kavgadan sonra iç içe geçer.
Andy bir sözleşme yapabilmek için grubu bir araya getirmek ister, Ian gitarı geri almaya çalışır.
Dario grubun bir yetenek yarışmasına katılmasını önerir. Sırlar grubun ilişkilerini zorlaştırır.
Ciro özel biriyle yeniden görüşür. Grup üyeleri gösteri sonrası yola devam etmenin yollarını arar.