folklore: long pond Stüdyo Kayıtları
Taylor Swift, samimi bir ortamda yeni albümü "folklore"daki her bir şarkıyı seslendirdiği bir konser verir. Taylor'ın ortak yapımcıları ona eşlik eder ve konser, tarihi Long Pond Studios'ta kayda alınır. Stüdyonun atmosferi albümün nostaljik, hüzünlü doğasını çağrıştırır. Uzaktan hazırladıkları albümü ilk kez yüz yüze çalıp kayda alırken, Taylor her bir şarkının arkasındaki yaratım ve anlam hakkında konuşur.
Taylor Swift, satış rekorları kıran albümü "folklore"daki her bir şarkıyı seslendirir ve izleyiciye samimi bir konser deneyimi sunar. Taylor'ın ortak yapımcıları Aaron Dessner (The National) ve Jack Antonoff (Bleachers) ona eşlik ederken, Justin Vernon (Bon Iver) da konuk olarak yer alır. Taylor, etkinliği New York'un kuzeyindeki tarihi Long Pond Studios'ta kayda almıştır. Stüdyonun atmosferi albümün nostaljik, hüzünlü doğasını çağrıştırır. Canlı performansların arasında Taylor ve ortakları her bir şarkının arkasındaki yaratımı ve anlamı tartışmakla beraber, aynı zamanda geniş kitleler tarafından beğenilen ve rekor kıran bu koleksiyonu uzaktan hazırlamanın zorluklarını ve keyfini paylaşırlar.