Film yapımcıları Martin Scorsese ve David Tedeschi, dört Beatles üyesinin müzikal atılımlarını ve akıl almaz şöhretlerini gözler önüne seriyor. Bu samimi filmde David ve Albert Maysles tarafından kaydedilen ve 4K olarak restore edilen nadir kamera arkası görüntüleri sergileniyor. Yeni çekilmiş ve arşivlerde yer alan Beatles röportajları ve hayatları değişen hayranları, bu eşsiz kültürel dönemi aydınlatıyor.
Beatles'ın Amerika Birleşik Devletleri'ne yaptığı ilk yolculuğun etkisi çok iyi bilinir: listelerde yıldırım gibi yükselişleri, çığlık atan genç kız ordusu ve 73 milyon kişinin izlediği Ed Sullivan'daki rekor kıran performansları. Filmin yapımcıları Martin Scorsese ve David Tedeschi, dört Beatles üyesinin müzikal atılımlarını ve hayal bile edilemeyecek şöhret anlarını gözler önüne seriyor. Film, öncü belgeselciler David ve Albert Maysles tarafından çekilen ve 4K kalitesinde restore edilen nadir kamera arkası görüntülerini sergilemektedir. Beatles'la ve grubun müziğiyle hayatları değişen Beatles hayranlarıyla yapılan yeni ve arşivlik röportajlar, bu eşsiz kültürel dönemi ve günümüzde devam eden yankısını aydınlatıyor.