Telefon Kulübesi
Stuart, karısı tüm görüşmelerini faturalardan takip ettiği için sevgilisini bir telefon kulübesinden aramaktadır. Fakat Stu'nun kulübedeki telefona cevap vermesiyle dehşet başlayacaktır.
Stuart Shepard (Colin Farrell), karısı tüm görüşmelerini faturalardan takip ettiği için sevgilisini bir telefon kulübesinden arayan, biraz sünepe bir yayıncıdır. Fakat Stu'nun kulübedeki telefona cevap vermesiyle dehşet başlayacaktır. Artık Stu, psikopat bir keskin nişancıyı kendi keskin zekasıyla atlatmaya çalıştığı, telefon kulübesinden özgürlüğe uzanan, dakika dakika takip edeceğimiz delice bir kaçış içindedir.