Küçük Deniz Kızı
Nefes kesici bir animasyon, unutulmaz, renkli karakterler ve “Deniz Altında” şarkısıyla en iyi skor ve şarkı dalında iki Akademi Ödülü. Küçük Denizkızı, Disney'in en beğenilen filmlerinden biri. Eğlenmeyi seven afacan denizkızı Ariel, insanlara ait her şeyden çok etkilenmektedir. Babasının deniz üstündeki dünyadan uzak durması konusundaki uyarılarını dinlemez ve suyun yüzeyine yüzer. Şiddetli bir fırtına sırasında hayallerinin prensini kurtarır. İnsan olmaya kararlı olan Ariel, sinsi deniz cadısı Ursula ile pazarlığa tutuşur ve yüzgeçleri ile güzel sesini vermesi karşılığında bir çift insan bacağına sahip olur. En yakın arkadaşı olan tatlı ve konuşkan Flounder ve rege şarkıları söyleyen isteksiz refakatçisi, komik yengeç Sebastian ile birlikte Ariel, prensin sevgisini kazanıp babasının krallığını kurtarmalıdır –hepsi de zamana karşı süren bu heyecanlı yarışta!