Bear Grylls ile Yabanda: Zorlu Mücadele
Bear Grylls ünlü konuklarına ustalaşmaları gereken temel hayatta kalma becerilerini öğretir ve ardından yüksek stresli bir ortamda kullanabildiklerini kanıtlayarak bir üst seviyeye çıkarır.
Bradley Cooper, Wyoming Havzası'nın engebeli kanyonlarında geçen bir macerada Bear'e katılır.
Bear, ilk sağır konuğu olan oyuncu Troy Kotsur'u İskoç Dağlık Bölgesi'nde bir maceraya çıkarır.