Jennifer´s Body
Megan Fox, aç bir iblis tarafından ele geçirildikten sonra, erkek sınıf arkadaşlarına karşı doyumsuz bir iştah geliştiren seksi bir liseli amigo kız hakkındaki bu korku komedisinde başrolde.