Abraham Lincoln: Vampire Hunter
Abraham Lincoln'ün hayatı boyunca yazdığı ve genç bir çocuk olduğu zamanlardan itibaren Lincoln'ün hayatının vampirlerle iç içe olduğunu ortaya koyan bir günlük bulunur.
Abraham Lincoln: Vampir Avcısı, en büyük başkanımızın gizli hayatını ve ulusumuzu şekillendiren anlatılmamış hikayeyi araştırır. Vizyoner film yapımcıları Tim Burton ve Timur Bekmambetov, Lincoln'ü tarihin en büyük ölümsüz avcısı olarak hayal ederek vampirin kana susamış ilmine taze ve içten bir ses getiriyor.