Babası Sanjay'ı Hindu geleneklerine çekmeye çalışa dursun, o çizgi film ve çizgi romanlara bayılmaktadır. Sanjay aklına hayaline gelmeyecek bir yolculuğa atılınca, gönülsüzlük çabucak yerini ilham verici bir maceraya bırakır ve babası ile ortak bir noktada buluşurlar.