Avalon Lisesi
Allie Pennington (Britt Robertson), ailesi ona mezun olana kadar Avalon Lisesi'nde okuyacağını söylediğinde kendinden geçer. Sonunda koşu takımına katılabilecek, yeni arkadaşlar edinebilecek ve normal bir lise öğrencisi olabilecektir. Ancak geldikten kısa bir süre sonra Allie, garip bir şeyler döndüğünü hisseder. Kral Arthur'un mirası hakkında bir dönem makalesi araştırırken, geçmiş ve şimdiki zaman arasında bazı tuhaf paralellikler fark etmeye başlar. Yakışıklı oyun kurucu Will (Gregg Sulkin), amigo kız arkadaşı Jen (Molly Quinn) ve en iyi arkadaşları Lance'den (Chris Tavarez), Will'in düşünceli üvey kardeşi Marco'ya (Devon Graye), Miles (Joey Pollari) adlı ilginç bir çocuk ve futbol takımındaki oyuncular da dahil, herkes yuvarlak masa şövalyeleri gibi davranmaktadır. Allie ne kadar araştırmanın derinliklerine inerse, okulunun çağdaş bir Camelot olduğuna o kadar ikna olur ve azılı hain Mordred tekrar kazanmadan, Avalon Lisesi’nin gizemini çözmek ona kalır.