Mickey ve Çılgın Yarışçılar: Chip ve Dale'in Çılgın Maceraları
Chip ve Dale'in seken meşe palamudunu kovalarken yaşadığı birbirinden çılgın maceraları takip edin! Bu ikili en iyi yaptığı şeyleri yapıyor; başını belaya sokuyor, çılgın yarışçı arkadaşları Mickey, Minnie, Donald, Daisy, Goofy ve Pluto'ya yardım ediyor ve süper şakalarını kullanıyorlar!