Chips Ahoy
Aç sincaplar Chip ve Dale, gölün karşısında Donald Duck'a ait meşe palamudu yüklü bir ağaç gördüklerinde son meşe palamutlarını da tüketmişlerdir. Bir şişenin içinden Donald'ın gemisine korsanlık yapan becerikli ikili, ağaca doğru yol alırlar, ancak Donald'ın müdahalesi olmadan değil. Donald'ın yelkenlerini suya indirirler ve son gülen onlar olur.