Kutup Macerası
Kazazede rehber Jerry, çok sevdiği kızak köpeklerinden oluşan ekibini gezegendeki en acımasız kışın hüküm sürdüğü bu yerde bırakmak zorunda kalır. Jerry'nin ona olan güvenleri ile ayakta duran köpeklerini kurtarma çabasını kimse engelleyemeyecektir.
Walt Disney Pictures sadakat ve arkadaşlığı konu edinen heyecan ve duygu yüklü aksiyon macera filmi Kutup Macersı'nı (Eight Below) sunar. Kötü hava şartları ve korkunç bir kaza bir bilimsel keşif ekibinin üyelerini Antartika'yı terk etmeye zorlar. Ve kazazede rehber Jerry (Paul Walker), çok sevdiği kızak köpeklerinden oluşan bir ekibi gezegendeki en acımasız kışın hüküm sürdüğü bu yerde bırakmak zorunda kalır. Sarsılmaz bir arkadaşlık ve güven ile ayakta duran köpekler ve kalbi kırık olan Jerry - köpekleri kurtarma çabasını kimse engelleyemeyecektir -, tüm ailenin beğenerek izleyeceği bu mükemmel ve ilham verici hikâyede tekrar bir araya gelmek için inanılmaz bir yolculuğa çıkarlar.