12 Rounds
İnatçı bir dedektif, kız arkadaşının hayatını kurtarmak ve bir suç dehasını engellemek için imkansıza yakın bir dizi bulmacayı ve görevi tamamlamak zorundadır.
Dedektif Danny Baxter, suçlu baş düşmanı hapishaneden kaçıp intikamını almayı kafaya koyunca hayatının en kötü gününü geçirir. Düşmanı, Danny'yi kız arkadaşının hayatını kurtarmak için imkansıza yakın bir dizi bulmacayı ve görevi tamamlamaya zorlar.