Nessie'nin Öyküsü
İskoçya'nın "güzel mavi yaylalarında" geçen "Nessie'nin Öyküsü", dost canlısı Loch Ness canavarı Nessie ve en iyi arkadaşı lastik ördek MacQuack'in artık ev dedikleri bozkırda nasıl yaşamaya başladıkları hakkında tuhaf ve renkli bir hikaye. Macerayı başlatan, Nessie'nin evinin üzerine bir mini golf imparatorluğu kurmaya karar veren MacFroogle adlı açgözlü bir müteahhittir. Tütün görüntüleri içerir.