Goodbye Christopher Robin
Başarı ve aile hakkındaki bu dokunaklı hikayede pek sevilen Winnie-the-Pooh hikayelerinin yaratıcısı yazar A. A. Milne ve oğlu arasındaki ilişkiye nadir bir bakış atın.
Goodbye Christopher Robin, sevgili çocuk kitabı yazarı A. A. Milne (Domhnall Gleeson) ile oyuncakları Winnie the Pooh'un büyülü dünyasına ilham veren oğlu Christopher Robin (Will TIlston) arasındaki ilişkiye eşsiz bir bakış sunuyor. Annesi Daphne (Margot Robbie) ve dadı Olive (Kelly Macdonald) ile birlikte Christopher Robin ve ailesi, Birinci Dünya Savaşı'ndan sonra İngiltere'ye umut ve rahatlık getiren büyüleyici hikaye kitaplarının uluslararası başarısına kendini kaptırır. Ama dünyanın gözü Christopher Robin'deyken bunun aileye maliyeti ne olacak?