Spy Hard
Ajan WD-40, şimdiye kadarki en zor göreve gönderilir. Dünyayı yok etmeden önce General Rancor'u durdurmalıdır.
Yüksek teknoloji macerasını, kesintisiz kahkaha için canlı mizahla birleştiren çılgın bir komedi! Sinemanın komik adamı Leslie Nielsen, Ajans tarafından yeniden göreve atanan komik Ajan WD-40'tır. Seksi Ajan 3.14 ile birlikte, dünyayı yok etmeden önce kötü General Rancor'u durdurmak için şimdiye kadarki en zorlu görevine gönderilir! Spy Hard, coşkulu kahkahalar ve enerjik bir macerayla, her yerden izleyicisi olan biraz çılgın ama eğlenceli bir komedi filmi!