The King's Man: Başlangıç
Tarihin en zalim zorbaları ile suç dehalarından bazıları bir araya gelerek milyonları yeryüzünden silecek bir savaş planlarlar. Bir adam, onları durdurmak için zamanla yarışmalıdır. "The King's Man: Başlangıç"ta ilk bağımsız istihbarat teşkilatının kuruluşunu keşfedin.