Tecrübeli CIA ajanı Gaylord Oakes (Hopkins), ikizi görev sırasında öldürülen sokak serserisi Jake Hayes'i (Rock) işe almak zorunda kalır.
Akademi ödüllü Anthony Hopkins ve engel tanımaz Chris Rock sizi diken üstünde tutacak bu casusluk macerasında rol alıyor! Tecrübeli CIA ajanı Gaylord Oakes (Hopkins), ikizi görev sırasında öldürülünce sokak serserisi Jake Hayes'i (Rock) işe almak zorunda kalır. Nükleer silah anlaşmasını tamamlamak için sadece dokuz günü kalan Jake, herkesi etkili konuşmaları ve ustaca hareketleriyle hiç tanımadığı yetenekli ikiz kardeşi olduğuna inandırmalıdır. Prag'dan New York'a kovalamaca başlar ve ön anlaşmadan fazlası kötü giderken zaman azalmaktadır.