Atlantis: Kayıp İmparatorluk
Disney'in Atlantis'indeki korkusuz maceracılar geri döndü. Güneybatının tozlu çöllerinden Kuzey dağlarının buzlu tepelerine sürüklenen ekibin yeni görevi onları dev deniz canavarları, olağanüstü ruhlar ve güçlü efsanelerle karşı karşıya getirir.