Marslılar, Annem ve Ben
Dokuz yaşındaki Milo, annesi Marslılar tarafından kaçırılınca ona ne kadar ihtiyacı olduğunu fark eder. Annesini kurtarma görevindeki yolculuğunda, ona Gribble isimli bir dünyalı ve Ki isimli Marslı bir isyancı kız yardım eder.
Çöpü at, brokolini bitir… Annelere kimin ihtiyacı var ki? Dokuz yaşındaki Milo (Seth Green), annesine (Joan Cusack) ne kadar muhtaç olduğunu, annesi anneliğini kendi çocuklarına aktarma planı yapan Marslılar tarafından kaçırılınca fark eder. Onu kurtarmak için zamana ve oksijene karşı verilen yarışın sınırları yoktur. Ve beklenmeyen bir yerden gelen yardım sayesinde Milo, onu bulabilir, hem de birden fazla şekilde. Bu dünyanın dışından çılgın eğlence ve heyecan verici bir serüven!