Avatar: The Way of Water
James Cameron’ın Pandora dünyasına geri döndüğü duygu yüklü aksiyon-macera filmi “Avatar: The Way of Water” yeni zirvelere ulaşıyor ve saklı kalmış derinlikleri keşfediyor. İlk filmdeki olayların yaklaşık on yıl sonrasında geçen bu nefes kesici filmde Sully ailesinin hikayesi anlatılıyor ve izleyiciler görkemli okyanus tulkunuyla tanışıyor.