Koca Aranıyor
"Bay Doğru"yu ararken, uçuş görevlisi Montana Moore (Paula Patton) 30.000 milden fazla yol kateder ve en küçük kız kardeşinin düğününden önce nişanlanmaya çalışırken sayısız komik olayla karşılaşır.
Paula Patton, sizi güldürecek ve kalbinizi hoplatacak bu birinci sınıf komedide harika bir oyuncu kadrosuna liderlik ediyor! Uçuş görevlisi Montana Moore (Patton) zeki, seksi ve bekar olmaktan bıkmıştır. Kız kardeşinin düğününden önce nişanlanmaya kararlıdır ve bir bağlantı kurmak için sadece 30 günü kalmıştır. Neyse ki, arkadaşları Montana'nın mükemmel adamı bulmasına yardım etmek için havada uçuşan bir plan yaptılar...