Brown Sugar
Hip-hop dünyasında büyük başarılara imza atan ve birbirlerini profesyonelce destekleyen iki en iyi arkadaş, birbirlerine gerçekten âşık olduklarını tam olarak anlamadan önce başka romantik partnerler seçerler.
Sidney (Sanaa Lathan) ve Dre (Taye Diggs) on yaşından beri arkadaştırlar. Onları bir araya getiren neydi? Hip-hop adı verilen ve yeni çıkan müzik tarzına duydukları sevgi. 20 yıl sonra, Dre başarılı bir plak şirketinin sahibi olurken Sidney de saygın ve kurnaz bir müzik gazetecisidir ve ikisi de hala arkadaştır... yakın arkadaş. Aslında o kadar yakınlardır ki çevrelerindeki herkes halen birbirleriyle romantik bir ilişkiye girmemiş olmalarına şaşırır. Dre, güzel avukat kız arkadaşı Reese'e (Nicole Ari Parker) evlenme teklif ettiğinde, Sidney sevgilisiyle olan ilişkisini sorgulamaya başlar. Dre'nin düğün günü yaklaşırken Sidney, Dre'nin her zaman onun hayatının aşkı olduğundan ve Dre'nin ellerinden kayıp gitmesine izin vereceğinden korkmaya başlar.