Donald Duck'ın Ayı Kampı
Donald ve park korucusu, Donald'ın bir ayının balını çaldığını hissettiği ama ayıyı teşhis edemediği hakkında konuşur. Ayı Humphrey, balı çalmaya çalışır ama arılar onu alt eder. Donald onu hortumdan bal çekmeye çalışırken bulduğunda hortumu suyla doldurur ve Donald, Humphrey ve korucu hep beraber su göletine düşerler.