black-ish: A Celebration -- An ABC News Special
2014'teki ilk çıkışından bu yana, ödüllü hit komedi programı milyonlarca izleyiciyi eğlendirdi ve eğitti. Dizi, izleyicileri Johnson ailesinin komedi bakış açısı ile Amerika'da birçok Siyahi ailenin yaşadığı zorlu konuşmaların ve yaşanmış deneyimlerin içine soktu. Çığır açan şovun yapımının profilini ortaya koyuyor ve son sezonunu tamamlarken toplum üzerindeki derin etkisini inceliyoruz.
2014'teki ilk çıkışından bu yana, ödüllü hit komedi programı milyonlarca izleyiciyi eğlendirdi ve eğitti. Dizi, izleyicileri Johnson ailesinin komedi bakış açısı ile Amerika'da birçok Siyah ailenin yaşadığı zorlu konuşmaların ve yaşanmış deneyimlerin içine soktu. Çığır açan şovun yapımının profilini ortaya koyuyor ve son sezonunu tamamlarken toplum üzerindeki derin etkisini inceliyoruz. Röportajların yanı sıra senaryonun oyuncular tarafınca masada son kez birlikte okunması ve oyuncu kadrosunun orijinal seçme kayıtlarına özel bir bakış sunulur.