Boston Strangler
Kötü namlı Boston Canisi'nin cinayetlerini haber yaparak çığır açan gazeteciler, Record American muhabiri Loretta McLaughlin'le meslektaşı ve sırdaşı Jean Cole hakkındaki gerçek olaylara dayalı bir suç-gerilim filmi. Katil daha fazla kişiyi kurban etmek isterken bu ikili cesurca soruşturmayı takip eder ve gerçeği ortaya çıkarma arayışında canlarını ortaya koyar.