Yeni nesil yarışçıların gölgesinde kalan Şimşek McQueen sevdiği sporun dışına itilir. Tekrar yarışlara dönebilmek için genç yarış teknisyeni Cruz Ramirez'in yardımına ihtiyaç duyacaktır.