Orman Çocuğu
Mowgli'nin, akıllı panter Bagheera ile göz alıcı Kral Louie, hipnotize edici yılan Kaa ve kendisine hayatın "Temel İhtiyaçları"nı ve arkadaşlığın gerçek anlamını öğreten sevimli, neşeli ayı Baloo ile yaşadığı maceralara göz atın...
Rudyard Kipling'in klasik romanından uyarlanan Orman Çocuğu (The Jungle Book) hayata geçiyor. Arkadaşlığın, eğlencenin ve maceranın şarkılarla bezendiği, Walt Disney’e özgü en yeni özellikler ile yenilenen son animasyon filmine tanık olun. Mowgli'nin akıllı panter Bagheera ile insanların yaşadığı köye gittiği heyecan verici, macera dolu bu yolculuğa katılın. Mowgli bu yolculuğunda; göz alıcı Kral Louie, hipnotize edici yılan Kaa ve kendisine hayatın "Temel İhtiyaçları"nı ve arkadaşlığın gerçek anlamını öğreten sevimli, neşeli ayı Baloo ile tanışır.