Zenimation
Disney Animation'dan Zenimation’ın ses düzenlemeleri ile duyularınızı canlandırın, yenilenin ve rahatlayın. İster yağmurdaki Raya ve Sisu, ister okyanus tarafından çağrılan bebek Moana, ister insana dönüşen Canavar sahnesi olsun olsun, bu unutulmaz anlar, benzeri olmayan bir işitsel deneyim haline geliyor.
Walt Disney Animation Studios'un zamansız filmlerinden sahnelerle, müzikal farkındalık deneyimi yaratan seri, Zenimation, yeni sezon için geri dönüyor. Disney'in ilk filmi Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler'den sahneler ve Raya ve Son Ejderha'dan daha önce hiç görülmemiş anları içeren, yaklaşık 80 yıl boyunca beğeni toplayan filmlerden derlenen anların tadını çıkarın. Disney Animation'ın film mirasını oluşturan, görsel ve ses sanatçılarına bir övgü olan Zenimation'ın ses düzenlemeleri ile duyularınızı canlandırın, yenilenin ve rahatlayın. David Bess tarafından yaratıldı ve düzenlendi. Yapımcılığını Amy Astley üstlendi. Walt Disney Animation Studios'dan.
Simba, Bambi ve Raya ve Son Ejderha'dan görülmemiş sahnelerle yağmurun içine adım atın.
Moana, Baymax, Alaaddin ve Vanellope'tan öğreneceğimiz gibi nezaket büyüklüktür.
Bambi, Thumper, Tigger ve Tavşan'la karlı günlerin huzur ve sükûnetinin tadını çıkarın.