Bulut Hareketi
Rekabetçi snowboard dünyasının karla kaplı yüksek dağlarının tepesinde, yarışma ekibinden yeni atılan prima donna snowboardcu Kayla Morgan ve kariyerini bitiren bir yenilgiden sonra mücadeleye devam eden eski bir snowboard şampiyonu Will Cloud, hayallerine ulaşmanın mümkün olduğunu öğrenmek için kendilerinden şüphe etmeye son vermelidir. Kayla, Will'in annesinin sahip olduğu yerel köpek kuaföründe çalışmak zorunda kaldığında ikisi tanışır. Daha iyi biri olmaya kararlı olan Kayla, Will'den beklenmedik destek bulur ve onun kendisini bir sonraki seviyeye taşımasına yardımcı olabileceğini anlar. Kayla'nın çabaları, Will'in kendisinin de şampiyonluğu geri kazanma gücüne sahip olduğuna ve hiçbir şeyin imkansız olmadığına ikna eder.