Farklı saç stillerini denediği bir geceden sonra Monica, balo sabahı bir kabusa uyanır. Şimdiye kadarki en kötü KÖTÜ SAÇ GÜNÜ’ne! Saçını düzeltmek için çaresiz kalan ve kuaföre ulaşmanın bir yolunu bulamayan Monica, milyonlarca dolarlık bir kolyenin peşinde kapısına gelen şanssız polis Liz ile takım olmak zorunda kalır. Sıra dışı ikili, kolyeyi kötü bir mücevher hırsızından korumaya ve Monica'yı zamanında baloya götürmeye çalışırken, düşündüklerinden daha fazla ortak noktaları olduğunu keşfeder!