The Making of Ms. Marvel
ASSEMBLED'ın bu bölümü, bizi uzun zamandır beklenen dünyaca ünlü fenomenin hayat buluşunun yolculuğuna çıkarır. Bir yandan Ms. Marvel'in oyuncu kadrosu ve ekibiyle sette yapılan dizideki sürükleyici görüntülerin de olduğu kapsamlı röportajlarla perde arkasındaki her aşamayı keşfederken diğer yandan Iman Vellani ve karakteri Kamala Khan'ın gözümüzün önünde nasıl hayranların en sevdiği süper kahramana dönüştüğüne tanıklık edin.
Marvel Studios'un Ms. Marvel'ı olmak için hayatının yolculuğuna çıkan Iman Vellani'nin yanındayken kemerinizi bağlayın! Seçmeler ve kostüm testlerinden çekimlere kadar hayranların çok sevdiği bu karaktere hayat veren Iman'ın inanılmaz yolculuğunun her aşamasına tanıklık edeceğiz. Bu, kültürel olarak iki dünya arasında kalmış, heyecan verici keşifler yapan ve hayatının en güzel zamanlarını yaşayan genç bir kadının büyüme hikayesidir. Bu yapımda Iman'ın karakteri Kamala ile çok benzer tecrübeler edindiğini ve sonunda nasıl ikisinin de gözümüzün önünde Ms. Marvel haline geldiğini keşfedeceğiz. Bir yandan aile, arkadaşlar ve yeni keşfedilen süper güçlerle uğraşırken diğer yandan dans koreografisini öğrenip üstüne Avengers Con'u takip etmek için zaman mı buluyorsunuz? Bu özveri gerektirir. ASSEMBLED'in bu bölümü, çekim sırasında oyuncu kadrosu ve ekiple sette yapılan kapsamlı röportajların yanı sıra bazı etkileyici sahne arkası görüntülerini tüm ayrıntısıyla görebileceğimiz bir özel geçiş kartıdır. Ms. Marvel yeni zirvelere yükselişine şahit olun!